|
|
| Author |
Message |
el_alcalde Cholo Nako

|
Posted: 08 Dec 2005 04:19 PM Post subject: |
|
|
| berimbau wrote: | | p.s. And as for the second-language argument - most of us can't spell Spanish correctly either!!!! |
y le tengo una pregunta a elchrist.....como debemos confrontar la existencia de nuestra cultura fronteriza? Porque eligen tantos la cultura dominante estadounidense a la mexicana, o mas especifico, la cultura fronteriza.
Estamos produciendo nuestro propio idioma y el_alcalde sera el_rey de la gramatica fronteriza!!
And elchrist, I went to F myself and it felt good. Mis hermanos de la iglesia me ayudaron.
Un buen ejemplo de un gran error en el idioma ingles es la palabra “walmart” porque no significa nada mas que la explotacion de mis padres! La muebleria Tonny’s reinara!! |
|
| Back to top |
|
 |
Sponsored Links
|
|
 |
elchrist See-thru Afro
   Votes: 14
|
Posted: 08 Dec 2005 04:32 PM Post subject: |
|
|
| el_alcalde wrote: | | berimbau wrote: | | p.s. And as for the second-language argument - most of us can't spell Spanish correctly either!!!! |
y le tengo una pregunta a elchrist.....como debemos confrontar la existencia de nuestra cultura fronteriza? Porque eligen tantos la cultura dominante estadounidense a la mexicana, o mas especifico, la cultura fronteriza.
Estamos produciendo nuestro propio idioma y el_alcalde sera el_rey de la gramatica fronteriza!!
And elchrist, I went to F myself and it felt good. Mis hermanos de la iglesia me ayudaron.
Un buen ejemplo de un gran error en el idioma ingles es la palabra “walmart” porque no significa nada mas que la explotacion de mis padres! La muebleria Tonny’s reinara!! |
Come on, dude. We just want to take pictures of typos.  |
|
| Back to top |
|
 |
Asesino Koolarrow Boracho
    Votes: 2
|
Posted: 08 Dec 2005 05:37 PM Post subject: |
|
|
| elchrist wrote: | | el_alcalde wrote: | | berimbau wrote: | | p.s. And as for the second-language argument - most of us can't spell Spanish correctly either!!!! |
Come on, dude. We just want to take pictures of typos.  |
hahahaa pinches mamones....oh:and fo' shizzle' dizzle' my nizzle'  |
|
| Back to top |
|
 |
Hobbit Back in Calecia

|
Posted: 24 Jul 2006 11:52 PM Post subject: |
|
|
| I know this topic is super old but who cares. I recently passed through a house (also a daycare) and there's a small wooden school bus outside and it says "scool bus" or something like that. I'll have to double check. |
|
| Back to top |
|
 |
elchrist See-thru Afro
   Votes: 14
|
Posted: 25 Jul 2006 07:24 AM Post subject: |
|
|
| Hobbit wrote: | | I know this topic is super old but who cares. I recently passed through a house (also a daycare) and there's a small wooden school bus outside and it says "scool bus" or something like that. I'll have to double check. |
We really need to get this thing started.
Take a pic. |
|
| Back to top |
|
 |
Sponsored Links
|
|
 |
iamcitizen Cholo Nako

|
|